دانلود فیلم و سریال

دانلود جدیدترین فیلم و سریال ها

دانلود فیلم و سریال

دانلود جدیدترین فیلم و سریال ها

متنفر نباش: بررسی اولین مائورو مانچینی

يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۹، ۰۱:۴۶ ق.ظ

متنفر نباش: بررسی اولین مائورو مانچینی
یک افسانه پری شهری در یک زمان غیر زمان و در یک مکان غیر فضایی که در آن منطق یک نفرت وراثتی ، در زیر پوست جامعه ما قرار گرفته است ، روایت می شود.

توسط Jacopo Fioretti -6 سپتامبر 2020 18:40

7
اشتراک گذاری
تنها ایتالیایی در سی و پنجمین هفته منتقدان ونیز در هفته 77 ، Non Odiare است ، فیلم اولین بار. اولین بار در کارگردانی فیلمی از مائورو مانچینی ، که همچنین فیلمنامه را به همراه داویده لیسینو نوشت ، پس از یک تولید عالی شامل کوتاه ، همکاری ، موزیک ویدیو و تبلیغات تجاری ، و اولین بار در یک اتاق داخل کنیسه پیشنهادی تریست ، شهری که داستان در آن اتفاق می افتد ، حتی اگر فقط از نوشته های کنار اتوبوس متوجه آن شویم.

تولید مشترک بین ایتالیا و لهستان که به دلیل اخباری که در سال 2010 در پدبورن آلمان اتفاق افتاده است ، نشانه گرفته است ، جایی که یک پزشک یهودی با عدم قرض دادن به مردی با خال کوبی نازی ، سوگندنامه بقراط را شکست. یک معضل اخلاقی ، که از آن فیلم آغاز می شود ، بسیاری از تأثیرات سینمای نوردیک و نه مدیترانه ای را برآورده می کند ، همانطور که ریشه تولید نشان می دهد ، هم در انتخاب کارگردانی و هم در عکاسی از مایک استرن استرزینسکی.

در میان بازیگران ، نام الساندرو گاسمن برجسته است و با یک آزمایش تیره و کمتر گفتار نسبت به نقش هایی که به ما عادت کرده است ، دست و پنجه نرم می کند و در کنار آن لوکا زونیچ تازه وارد و سارا سرایوکو با استعداد قرار دارد.

Non Odiare در 10 سپتامبر به سینماهای ایتالیا می رسد که توسط Notorious Pictures توزیع می شود.

متنفر نباش: میراث پدران
متنفر نباش ، cinematographe.it

سیمون سگر (گاسمن) یک جراح یهودی الاصل ، تنها و با ترس از پرواز ، سالها دور از پدرش ، یک بازمانده هولوکاست ، و با او ، از تمام آنچه که ایمان مذهبی او می تواند در زندگی باشد هر روز. آخرین چیزی که از خانواده وی باقی مانده ، خانه ای برای فروش است ، پر از آشغال و با یک سگ غیرقابل نجات به عنوان تنها مستاجر. با این وجود ، اگر شهامت فراتر از قایقرانی در آبراه های مجاور شهر را نداشته باشید ، نمی توانید برای همیشه فرار کنید.

بنابراین اینجاست که یک روز گذشته در قالب یک مرد بزرگ خال کوبی شده با نمادهای نازی ، قربانی یک دزد دریایی جاده ، گذشته به سیمون بازگشت. در حضور او ، موجی از نفرت برمی گردد تا جراحی را تصاحب کند که علی رغم اینکه در صحنه تصادف تنها نفر است ، تصمیم می گیرد چهره در حال مرگ را در مقابل خود رها کند و او را به سرنوشت خود محکوم کند.

حرکتی که به طرز متناقضی او را به خانواده ی مرد ، یتیم پدر و در شرایط نامطلوب اقتصادی نزدیک می کند. سپس سیمونه تصمیم خواهد گرفت که به او کمک کند ، ماریکا (سارا سرایوکو) ، دختر بزرگش را به عنوان خدمتکار استخدام کند ، که از رم بازگشته است تا از مارچلو (لوکا زونیچ) ، فرزند میانی ، اما اولین مرد و در نتیجه وارث ژن نفرت ، مراقبت کند. (لورنزو بونورا) ، هنوز بی گناه و خارج از منطق پدرش است. جلسه / درگیری که خطر نجات هیچ بازمانده ای را در پی دارد.

من از دست دوم متنفرم
متنفر نباش ، cinematographe.it

این از یک فیلم ترسناک شروع می شود ، این Non Odiare ساخته مائورو مانچینی ، یک وحشت در زیر آفتاب ، مطابق روند اخیر ، بلافاصله با موضوع داستان و سبک انتخاب شده ظاهر می شود.

در ساحل یک دریاچه شاهد نوعی مراسم آغازگرانه پدری و فجیع نفرت نژادی هستیم که با نور گرمی روشن می شود ، در فیلمی که پس از آن همیشه سرد است ، در عکسبرداری ، نوشتن و بازیگری ، فیلمبرداری به دنبال یک فاصله ، هم احساسی و هم منطقی ، از شخصیت ها. یک انتخاب متفکرانه برای جا گذاشتن برای قهرمان اصلی داستان در همه پیامدهای ضد و نقیض آن.

هیچ یک از این دو قهرمان مرد شاهد مستقیم هولوکاست نبودند ، شاید حتی پدر این پسر نیز برخلاف جراح نبود ، با این وجود هر دو به عنوان شاگرد مطیع متنفر بودند ، اما خارج از وقت. وفاداری بیشتر به تعالیم استادان خود ، همانطور که توسط دندان های نازی پر کردن دندان و کنایات ماریکا در مورد ماهیت لقب رئیس خانواده مینروینی گواه است.

سیمون اساساً یتیم گمشده ای است که تنها پس از س questionال از خود به اصل خود بازمی گردد و ناامیدانه به دنبال نشانه ای از پدرش می ماند که از او فقط نفرت باقی مانده است. مارچلو ، به نوبه خود ، یک نئونازی با چهره ای کودکانه و نگاه شیرین است ، که با برادر کوچکتر خود فیفا بازی می کند ، به زبان ایتالیایی خوب است و در گروهی است که در آن سربازان دیگر بخاطر ننشستن توبیخ می شوند. پسری که از دیدن خواهر خود ماریکا خجالت می کشد ، نقطه اتصال بین دو واقعیت بسیار نزدیکتر برای مشکلات مشترک حل نشده با ارقام مرجع خود که بر اساس تعلق نژادی تقسیم شده اند ، که در آزمون نهایی نگه ندارد .

مانچینی این شرایط را در بعضی مواقع بسیار صمیمی ، گاهی بسیار لطیف و گاهی بسیار ناامیدکننده ایجاد می کند ،

  • سحر رضوانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی