ونزیا 77 - عشق پس از عشق: بررسی فیلم توسط آن هوی
ونزیا 77 - عشق پس از عشق: بررسی فیلم توسط آن هوی
عشق پس از عشق فیلم جدید کارگردان Honkongese آن هوی است که با دریافت شیر برای یک عمر موفقیت در جشنواره فیلم ونیز 2020 اهدا می شود
توسط Federica De Masi -14 سپتامبر 2020 16:17
آن هوی کارگردان هنگ کنگی شیر را برای یک عمر موفقیت در هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ونیز دریافت کرد. به همین مناسبت ، آخرین فیلم نویسنده ، عشق پس از عشق ، در گروه خارج از رقابت ارائه شد. بر اساس اولین داستان منتشر شده توسط ژانگ آیلینگ (آیلین چانگ ، همان نویسنده شهوت) ، این فیلم بورژوازی چین را قبل از شروع جنگ جهانی دوم و سبک زندگی آنها را از سهل انگاری ، رذایل لجام گسیخته ، شایعات و دیدگاه عشق به تصویر می کشد. قطعاً تحریف شده. شخصیت ها در زمینه ای متشکل از صیغه ها و بازیگران حرکت می کنند ، که روابط را به یک معنی واحد تصور می کنند: برای دریافت رفاه اقتصادی مفید برای تأمین نیازهای گزاف و غریب خود ، در ازای شرکتشان. آن هوی با مهارت خود یک ملودرام زیبا را کارگردانی می کند و یک تمرین عالی را در سبک انجام می دهد ، در حالی که شکل کافی برای جبران کمبود احساسات نیست.
عشق پس از عشق ، پوچی خلأ شرقی احساسات
عشق بعد از عشق Cinematographe.it
جوان Ge Weilong برای تکمیل تحصیلات خود از شانگهای به هنگ کنگ سفر می کند. او برای پرداخت هزینه های تحصیل از عمه خود خانم لیانگ کمک می خواهد ، اما او زندگی مبهمی را بین تجملات ، مهمانی ها و عاشقانی که بسیار کوچکتر از او هستند ، سپری می کند. به تدریج ویلونگ یک دست نشانده در دست عمه خود می شود ، که او را درگیر اغوای مردان ثروتمند و قدرتمند می کند ، تا اینکه زن جوان به جیب جورج کیائو جذب می شود ، هدف او ازدواج با یک دختر ثروتمند است تا خودش را حفظ کند. سبک زندگی مجلل. حیف که ویلونگ جوان عاشق جورج زیبا و لعنتی شود و مجبور شود با سرنوشت بی رحمانه زنی روبرو شود که عشقش متقابل نیست.
یک ملودرام تصفیه شده که سبک و احساسات در جهت مخالف حرکت می کنند
عشق بعد از عشق Cinematographe.it
اگر سلیقه های شخصی را کنار بگذاریم ، این فیلم فضایی مبهم و چارچوب داستانی گلی و معمولی از ژانر melò دارد. جدا از شخصیت های موجود در بازی ، این فیلم کاملاً کارگردانی شده است. آن هوی ، پس از شاهکارهای نوک انگشتانش یک زندگی ساده (همچنین در سال 2011 در ونیز ارائه شد ، زمانی که او برای رقابت با شیر طلایی رقابت می کرد) ، ژانر جدیدی را برای او آغاز کرد اما در گذشته سینمای Honkongese بسیار مورد بازدید قرار گرفت. لباس های زیبا ، تنظیمات کاملاً منظم و حرکات برازنده دوربین که به مهمانی های مجلل برگزار شده در خانه خاله لینانگ و بازی های شرکت های فرزندان جوان می پرداخت ، برای انتخاب عشق بعد از عشق به عنوان یک فیلم عالی کافی نیست. هدف کارگردان دقیقاً ساختن دنیای عجیب و غریب و بسیار شیکی بود که شخصیت های اصلی در آن حرکت می کنند و سردی که روابط بین فردی با آن مدیریت می شود با هم برخورد می کند ، اما گاهی اوقات به نتیجه Centro Vetrine به سبک آسیایی اشاره می شود. در واقع وحشیگری شخصیت ها به حداکثر نمی رسد و فرصتی را برای پیشنهاد یک فیلم رمانتیک ناامیدکننده و ناامیدکننده از دست می دهد ، جایی که نمایشنامه های قدرتمندانه با قدیمی ترین احساسات درهم می آمیزند.
- ۹۹/۰۷/۲۶